вторник, 6 ноември 2012 г.

Най-странната ситуация в която съм попадал


Сега се сещам за една "странна ситуация", при която времето беше мнооого топло, а не студено както е сега. Та въпросната ситуация се случи миналото лято, когато за пореден път бях отишъл в Гърция на почивка за един месец. Та тогава този месец се падна Август. И един ден ставаме аз и братчеда и аре на морето. И веднага нали бирите поръчахме, некакви коктеили и т.н. И към 3 часа (следобяд ) аз лягам нещо на шезлонга и почвам да "оглеждам хоризонта" за някое "яко парче" (да отбележа, че шезлонгът ми на който си почивах през отпуската беше точно до морето). И по едно време от далечината се показва образът на някаква нечовешка мацка. Ама направо тя ми се наби в очите. Само нея виждах. Имаше си всичко момичето, а чак и тръгнала на разходка сама. Е това просто не е за изпускане. 

Братчеда до мен вика само "Мартине, гледай гледай.Смееш ли да отидеш при нея?" и нали изчаквам аз да се приближи въпросното красиво същество до мен и тамън става и тя зе, че си наплиска ръцете с вода и обърна. И аз си казах тая явно е разбрала, че нещо ще ходя при нея и е обърнала (понякога те момичетат така правят). Ако беше друг път щях да тичам след нея, но в случая нещо ме домързя и с подигравките на братовчед ми аз се върнах към излежаването си. Но към 5 часа силуетът на въпросното момиче се зададе отново. И тоя път решен да отид при нея аз ставам по-рано от жезлонга уж да се обърна по гръб да се печа. Та изчаквам тя тамън да ме  подмине  и с бодра крачка се запътвам към нея. И тук е първото кофти нещо в цялата история. Тамън да я заговоря и естествено в бързината да не я изпусна не гледам в краката си и ритам някакъв камък.

Който е ходил на почивка на море в Гърция ще знае, че там точно до морето се събират много камъни. Ама тоя си беше бая големичък. И аз нема начин та изохках там. И тва момичето зе, че се обърна и гледа некав зад нея се фанал за левият си крак и нещо прави странни гримаси. Мен хипер много ме болеше, но нямаше начин. Та нали все пак се посъвзех и тамън да я попитам нещо си там и тя ми казва на много правилен американски английски "Are you all right?" при което аз доста се учудих, защото си бях почти сигурен, че е гъркиня. И нали аз и отговрям, че нищо ми няма и си поглеждам крака и гледам - пръстът ми целият в кръв. И почнах нещо да псувам на български нали и тя само се засмя и каза " Наистина много кофти". При което мен все едно ме удариха в слабините. И седя и гледам тъпо. 

Добре, че момичето се оказа освен красиво и хипер свестно та даде малко разяснения после, че майка й била българка и от там знаела българския. Та на мен ми беше много кофти, че съм срещнал едно хубаво момиче и щом почнах да псувам умишлено на български за да не ме разбере, тя да излезе, че знаех български. После пък я питам на колко е, а тя вика "на 17". Ама аз хипер много се учудих, защото я мислех за по-голяма и викам "Верно ли?". И то момичето си помислило, че я мисля за по-малка и каза "ами всъщност още съм на 16".  Доста се позасрамих, защото въобще не исках да става така. Та важното, е че мацето поне не ми тегли една майна ами ми  позволи да я придружа в нейната разходка та дори  и излязохме заедно в градчето същата вечер. Така, че никога не псувайте пред някоя, която смятата за чужденка, че винаги може да се окаже, че знае български нищо че сте на почивка в чужбина.

Няма коментари:

Публикуване на коментар